Planowane przerwy w ogrzewaniu - możliwe zakłócenia w kilku obiektach

2 min czytania
Planowane przerwy w ogrzewaniu - możliwe zakłócenia w kilku obiektach

W Cieszynie zapowiedziano krótkotrwałe zakłócenia w dostawie ciepła związane z pracami w źródle ciepła. Mieszkańcy i placówki użyteczności publicznej mogą odczuć spadek temperatury lub chwilowe przerwy w ogrzewaniu — szczególnie w budynkach wymienionych przez operatora. Urzędowe i sportowe obiekty będą monitorowane, a służby proszą o cierpliwość.

  • Gdzie i kiedy wystąpią przerwy w dostawie ciepła w Cieszynie
  • Kontakt i informacje od Pogotowia Ciepłowniczego
  • Jak przygotować się na ewentualne przerwy i co robić w razie problemów

Gdzie i kiedy wystąpią przerwy w dostawie ciepła w Cieszynie

Planowane prace mogą spowodować zakłócenia w dostawach ciepła w podanych lokalizacjach. Przewidywany termin prac:

  • od 14.12 godz. 16:00 do 15.12 godz. 03:00

Lista obiektów wskazanych przez operatora obejmuje m.in.:

  • dr. Jana Michejdy 10, Cieszyn
  • dr. Jana Michejdy 1, Cieszyn
  • Bolesława Limanowskiego 7, Cieszyn
  • św. Jerzego 4, Cieszyn
  • Fryderyka Chopina 37, Cieszyn
  • Karola Szymanowskiego 9, Cieszyn
  • Karola Miarki 15, Cieszyn
  • gen. Józefa Hallera 8, Cieszyn
  • Stanisława Moniuszki 13, Cieszyn
  • ks. Jerzego Trzanowskiego 2 i 4, Cieszyn
  • Sportowa 1, Cieszyn
  • Jana Matejki 3 - Szkoła i Sala gimnastyczna, Cieszyn
  • Liburnia 4 - Warsztaty, Cieszyn
  • Stawowa 6 - Hala Targowa 1 i 2, Cieszyn
  • Skrajna 5, Cieszyn
  • Wojska Polskiego 1, Cieszyn
  • Wolności 7a - Basen, Szkoła, Kuchnia, Cieszyn
  • Feliksa Hajduka 10 - Węzeł przesiadkowy, Cieszyn
  • Jana Kochanowskiego 14 - USC, Cieszyn
  • Rynek 1 - Urząd Miasta, Skudrzyk, Super Fason, Kotuszyńska, Cieszyn

Operator zaznacza, że w przypadku zmian terminu poinformuje bezzwłocznie.

Kontakt i informacje od Pogotowia Ciepłowniczego

W razie pytań lub konieczności zgłoszenia problemu dostępne są następujące kanały:

  • Pogotowie Ciepłownicze - 993 lub 32 258 47 73 (czynne całą dobę; połączenia stacjonarne bez opłat)
  • Biuro Obsługi Klienta - telefon 32 663 83 99, czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Operator informuje również, że komunikaty będą przekazywane przez eBOK i drogą mailową.

Jak przygotować się na ewentualne przerwy i co robić w razie problemów

Krótka przerwa w dostawie ciepła może oznaczać spadek temperatury w pomieszczeniach i utrudnienia w funkcjonowaniu obiektów usługowych. W praktyce warto:

  • zabezpieczyć termostaty i instalacje, zwłaszcza w miejscach narażonych na zamarzanie,
  • w obiektach publicznych i usługowych zaplanować alternatywne działania lub przewidzieć krótkoterminowe przyspieszenie ogrzewania po wznowieniu dostaw,
  • niezwłocznie zgłaszać awarie pod wskazane numery, jeśli ciepło nie wróci po zakończeniu prac.

Operator przeprasza za niedogodności i prosi o wyrozumiałość — a mieszkańcom przypomina o możliwościach kontaktu pod numerami podanymi powyżej.

na podstawie: Urząd Miejski Cieszyn.

Autor: krystian