Planowane przerwy w ogrzewaniu - możliwe zakłócenia w kilku obiektach

W Cieszynie zapowiedziano krótkotrwałe zakłócenia w dostawie ciepła związane z pracami w źródle ciepła. Mieszkańcy i placówki użyteczności publicznej mogą odczuć spadek temperatury lub chwilowe przerwy w ogrzewaniu — szczególnie w budynkach wymienionych przez operatora. Urzędowe i sportowe obiekty będą monitorowane, a służby proszą o cierpliwość.
- Gdzie i kiedy wystąpią przerwy w dostawie ciepła w Cieszynie
- Kontakt i informacje od Pogotowia Ciepłowniczego
- Jak przygotować się na ewentualne przerwy i co robić w razie problemów
Gdzie i kiedy wystąpią przerwy w dostawie ciepła w Cieszynie
Planowane prace mogą spowodować zakłócenia w dostawach ciepła w podanych lokalizacjach. Przewidywany termin prac:
- od 14.12 godz. 16:00 do 15.12 godz. 03:00
Lista obiektów wskazanych przez operatora obejmuje m.in.:
- dr. Jana Michejdy 10, Cieszyn
- dr. Jana Michejdy 1, Cieszyn
- Bolesława Limanowskiego 7, Cieszyn
- św. Jerzego 4, Cieszyn
- Fryderyka Chopina 37, Cieszyn
- Karola Szymanowskiego 9, Cieszyn
- Karola Miarki 15, Cieszyn
- gen. Józefa Hallera 8, Cieszyn
- Stanisława Moniuszki 13, Cieszyn
- ks. Jerzego Trzanowskiego 2 i 4, Cieszyn
- Sportowa 1, Cieszyn
- Jana Matejki 3 - Szkoła i Sala gimnastyczna, Cieszyn
- Liburnia 4 - Warsztaty, Cieszyn
- Stawowa 6 - Hala Targowa 1 i 2, Cieszyn
- Skrajna 5, Cieszyn
- Wojska Polskiego 1, Cieszyn
- Wolności 7a - Basen, Szkoła, Kuchnia, Cieszyn
- Feliksa Hajduka 10 - Węzeł przesiadkowy, Cieszyn
- Jana Kochanowskiego 14 - USC, Cieszyn
- Rynek 1 - Urząd Miasta, Skudrzyk, Super Fason, Kotuszyńska, Cieszyn
Operator zaznacza, że w przypadku zmian terminu poinformuje bezzwłocznie.
Kontakt i informacje od Pogotowia Ciepłowniczego
W razie pytań lub konieczności zgłoszenia problemu dostępne są następujące kanały:
- Pogotowie Ciepłownicze - 993 lub 32 258 47 73 (czynne całą dobę; połączenia stacjonarne bez opłat)
- Biuro Obsługi Klienta - telefon 32 663 83 99, czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Operator informuje również, że komunikaty będą przekazywane przez eBOK i drogą mailową.
Jak przygotować się na ewentualne przerwy i co robić w razie problemów
Krótka przerwa w dostawie ciepła może oznaczać spadek temperatury w pomieszczeniach i utrudnienia w funkcjonowaniu obiektów usługowych. W praktyce warto:
- zabezpieczyć termostaty i instalacje, zwłaszcza w miejscach narażonych na zamarzanie,
- w obiektach publicznych i usługowych zaplanować alternatywne działania lub przewidzieć krótkoterminowe przyspieszenie ogrzewania po wznowieniu dostaw,
- niezwłocznie zgłaszać awarie pod wskazane numery, jeśli ciepło nie wróci po zakończeniu prac.
Operator przeprasza za niedogodności i prosi o wyrozumiałość — a mieszkańcom przypomina o możliwościach kontaktu pod numerami podanymi powyżej.
na podstawie: Urząd Miejski Cieszyn.
Autor: krystian

