Najpopularniejsze wiadomości i informacje dla miasta Cieszyn

Zatrudnienie w Cieszynie? Posiadamy atrakcyjne oferty pracy

Cieszyn to malownicze miasto, które graniczy z Czechami. Miasto jest ważnym punktem na mapie turystycznej. Kwitnie w nim również handel. Jeżeli szukasz pracy w Cieszynie (Megapraca.pl), koniecznie zapoznaj się z ofertami zamieszczonymi w naszym serwisie. W tej chwili posiadamy bardzo atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów do spraw eksportu, koordynatorów do spraw sprzedaży, czy dla sprzedawców.

Poszukiwany specjalista do spraw eksportu

Specjalista do spraw eksportu to osoba odpowiedzialna za realizację sprzedaży w określonym regionie. Pracownik ten zajmuje się budowaniem i podtrzymywaniem relacji z już istniejącymi klientami, a także pozyskiwaniem klientów nowych. Do jego kompetencji należy między innymi przygotowywanie ofert handlowych, raportów, cenników. To on prowadzi dokumentację handlową, a także dba o rozwój marki. Od specjalisty do spraw eksportu wymaga się perfekcyjnej znajomości języków obcych (jest on odpowiedzialny za kontakty z zagranicznymi partnerami), prawa jazdy kategorii B, zaawansowanej obsługi komputera. Osoba odpowiednia na to stanowisko musi lubić kontakt z ludźmi, potrafić pracować zarówno samodzielnie, jak i w grupie. Niezwykle przydatne cechy to komunikatywność, otwartość, kreatywność, doskonała organizacja pracy. Praca na tym stanowisku pozwala na rozwój, zdobywanie nowych doświadczeń, jej atutem są także atrakcyjne zarobki.

Oferty zatrudnienia dla sprzedawców (z doświadczeniem i bez doświadczenia)

Sprzedawca zajmuje się bezpośrednią i pośrednią obsługą klienta. Może on znaleźć zatrudnienie w sklepach, supermarketach, czy hurtowniach. Szczegółowy zakres obowiązków sprzedawcy jest uzależniony od miejsca jego zatrudnienia. Przykładowo w sklepach samoobsługowych nie bierze on bezpośredniego udziału w sprzedaży. Może natomiast przyjmować reklamacje i skargi od klientów, udzielać informacji odnośnie produktów, przyjmować towar od dostawców i dbać o jego ekspozycję. Pracodawcy wymagają od kandydata na sprzedawcę co najmniej wykształcenia średniego. Bardzo ważne w tym zawodzie są wysoka kultura osobista, umiejętność pracy z ludźmi, zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków, znajomość języków obcych. Zarobki są uzależnione od miejsca zatrudnienia. Sprawdź popularne oferty pracy tutaj.

Jeśli chcesz podjąć pracę za granicą, sprawdź oferty dla handlowców w Niemczech (Händler Jobs und Stellenangebote)

Koordynator do spraw sprzedaży w Cieszynie

Koordynator do spraw sprzedaży jest odpowiedzialny za koordynowanie zespołu sprzedawców, kompleksową obsługę klientów, dbanie o dostępność towarów i ich odpowiednie oznakowanie, czy monitorowanie wyników sprzedaży. Od kandydata na to stanowisko wymaga się zamiłowania do handlu, doświadczenia w zarządzaniu zespołem, świetnej organizacji pracy, umiejętności pracy pod wpływem stresu i presją czasu, nastawienia na osiąganie celów. W wielu firmach koordynator do spraw sprzedaży musi liczyć się z koniecznością pracy zmianowej. Jego wynagrodzenie jest zazwyczaj uzależnione od uzyskiwanych efektów (płaca podstawowa i ewentualnie prowizje).