Jaka powinna być dobra strona internetowa dla firmy?

Strona www to podstawowy element działalności biznesowej w internecie. Jeśli chcemy zareklamować się w sieci to powinniśmy przede wszystkim mieć stronę internetową na którą skierujemy osoby zainteresowane daną ofertą. Jaka powinna być dobra strona internetowa, aby zachęcała potencjalnych klientów do tego, aby skorzystać z oferty firmy? W tym artykule zostanie wskazane kilka istotnych cech na które warto zwrócić uwagę.

Motywowanie do działania

Wyobraźmy sobie sytuację w której potencjalny klient trafia na stronę firmy oraz znajduje rzeczowe i rozbudowane informacje o produkcie, który go interesuje. W tym momencie prawdopodobnie będzie chciał dodać taki produkt do koszyka lub wysłać wiadomość z prośbą o wycenę. Warto ułatwić mu tą kwestię i zaraz pod opisem produktu zamieścić przycisk lub link, który będzie nawoływał do konkretnego działania. Za pomocą zaledwie jednego kliknięcia będzie w stanie dodać produkt do koszyka, a następnie udać się do wirtualnej kasy, zapłacić online i czekać na dostarczenie mu zamówienia.

W ten sposób ułatwiamy mu szybkie zrealizowanie jego potrzeby i oszczędzamy czas, który musiałby przeznaczyć, aby odszukać dany produkt na innej podstronie lub witrynie internetowej. Tego typu sprytne i nowoczesne rozwiązania są coraz częściej stosowane na wszelkiego rodzaju witrynach internetowych. Agencja marketingowa 48 Media wsłuchuje się w zapotrzebowanie klientów i wykonuje tego typu strony szyte na miarę potrzeb. Tworzenie stron www dla firm zostało przez nich opanowane do perfekcji, o czym świadczy ich rozbudowane portfolio.

Responsywność witryny

Każda strona internetowa powinna być w pełni responsywna. Responsywność to termin, którym określa się to jak dobrze strona www radzi sobie z poprawnym wyświetleniem na urządzeniach mobilnych. Jak poznać, że strona nie jest responsywna? Bardzo prosto – jej treść będzie praktycznie nieczytelna, litery będą mikroskopijne i użytkownik będzie zmuszony korzystać z przybliżenia na swoim urządzeniu, aby móc cokolwiek zobaczyć. Strona responsywna dostosowuje wielkość czcionki, układ menu i inne funkcje do tego, aby można było z niej wygodnie korzystać na małych ekranach.

Unikalność

Strona internetowa powinna być przygotowana pod konkretne potrzeby i gusta odbiorców, a przy tym być unikalna wizualnie. Nie można więc polegać na szablonach i lepiej samemu zdecydować jakie powinny znaleźć się tam zdjęcia, grafiki, kolory i kroje czcionek. W ten sposób unikniemy sytuacji w której nasza strona internetowa będzie bliźniaczo podobna do innej na tym samym szablonie.