Najpopularniejsze wiadomości i informacje dla miasta Cieszyn

Content marketing pomoże zdobyć uwagę klienta

Content marketing to regularne tworzenie oraz dystrybucja treści, które są przydatne i atrakcyjne dla wybranych odbiorców. Kiedyś content marketing był bardziej nastawiony na reklamowanie konkretnych produktów i zachęcenie ich do kupna, dzisiaj powoli staje się elementem edukacji potencjalnych klientów. W jaki sposób warto prowadzić działania związane z content marketingiem, aby odnieść sukces? Sprawdź ofertę 48 Media na stronie internetowej https://48media.pl

Blokowanie reklam – problem z dotarciem do klienta

W dzisiejszym świecie coraz więcej mówi się o tym, że typowa reklama w internecie jest często blokowana poprzez różnego rodzaju blokery reklam. Wiele osób również uodparnia się na typowy, sloganowy przekaz reklamowy i zwyczajnie go ignoruje. W jaki sposób więc skutecznie dotrzeć do odbiorcy? Okazuje się, że content marketing podany we właściwy sposób staje się w pewnym sensie remedium na tego typu problemy.

Zamiast zachęcać do kupna, zdobądź jego uwagę

Firmy obecnie będą się zmagać z niezwykle trudną sytuacją kryzysową na rynku nie tylko polskim, ale również europejskim czy światowym, dlatego też agencje interaktywne typu https://kryzysowy.marketing wychodzą im naprzeciw i oferują pomoc nie tylko z zakresu "content marketingu".

Zwykły przekaz reklamowy jest bardzo łatwy do odróżnienia od treści, która może okazać się przydatna dla użytkownika. Jak zdobyć uwagę czytelnika? Przede wszystkim ważne jest to, aby dana treść spełniała jedną z cech:

  • walor rozrywkowy – użytkownik chciałby przeczytać tekst lub zobaczyć interesujący film, który sam w sobie sprawi mu radość.
  • ciekawostka lub coś nowego i odkrywczego – z danej treści stworzonej w ramach content marketingu dowie się czegoś nowego, czegoś inspirującego, będzie może nawet to coś co sprawi, że będzie miał chęć podzielić się ze znajomymi swoim odkryciem lub zapyta ich o opinie. Może sprawić, że zyska również temat do dyskusji.
  • rozwiązanie problemu – wszelkiego rodzaju poradniki mogą wpasować się w ten koncept. Również artykuły eksperckie, które podpowiedzą użytkownikowi jak poradzić sobie z problemem przy użytkowaniu danego produktu.

Wszystko to będzie miało konkretne przełożenie na sprzedaż. Potencjalny klient bogatszy o wiedzę, którą nabył z danego artykułu, będzie w stanie podjąć świadomą decyzję o tym jakie kroki podjąć i co zakupić w najbliższym czasie. Skojarzy również to, że dana marka lub firma była w przyjazny sposób do niego nastawiona. Zrozumie również, że wiedza, którą zdobył czytając artykuł związana jest z marką, która kreuje się na eksperta w danej dziedzinie. Doprowadza to do sytuacji w której klient zaprzyjaźnia się z marką, staje się bardziej lojalny i chętnie poleca ją swoim znajomym. Stała współpraca z doświadczoną agencją marketingową pomoże w osiągnięciu tych celów.